Thursday, October 27, 2011

A Sweater a Day Keeps...



...Amanda from freezing and killing innocent bystanders. I wore this sweater two days ago, when I woke up and forgot how to be an Oregonian. It was 28 degrees out when I woke up! That's just cold. Anywho, wanna hear a story about sweaters? Okay!

I love thrift store sweaters. I go to thrift stores and buy piles of giant sweaters for $3 a pop. It seriously makes my entire week. I get a great arm workout, and a bunch of really awesome sweaters, which is nice when you live somewhere with chilly winters. So yeah. Thrift sweaters, go do it.

I got accepted to Oregon State University today! Yay! They actually sent my "acceptance e-mail" at two in the morning... I'm not complaining about timing though, I'm just excited that there's one less thing to be worried about! Speaking of worry, I have not had any real homework homework for I don't know the past two weeks and my teachers decide that tonight of all nights they would give me a bunch of studying to do. And I have piano tonight. 

I'm just really tired guys. Haha. Who's with me that there should be nap-time in higher education and jobs? I know y'all are figuratively raising your hands and if not...well...share your energy with the rest of us!

6 comments:

Gentri said...

CONGRATS Lady!! :D So exciting! And I'm kind of sad you thrift your sweaters. JUST because I was going to ask where you get all of your amazing sweaters. And now I know I will likely never have the same ones. Boo.

Kirsten said...

I have rummaged through thrift store sweaters in ages. You've inspired me. That is an amazing find.

Francesca Giusti said...

love this post and also your blog. I follow you!
pass to my blog and if it likes you, follow me back :D
kiss
http://francescagiusti.blogspot.com/

Tara said...

Your blog is so cute! I love it. :)

xoxo

Emmy said...

That's a cute sweater:) And congrats on being accepted. My university years were awesome, and so will yours be!

Sandra said...

Cute sweater. Yes, there should be nap time in higher education and at work. I always seem to get tired half way through my day, lol!!! Good luck with everything and congrats on Oregon State!!!